Znajdziesz nas w sieci :)

Znajdziesz nas w sieci :)

poniedziałek

Biedronka inwestuje!



Sieć sklepów  Biedronka postanowiła zainwestować 2 mld w nową kampanię reklamową, logotyp oraz aranżację wnętrz sklepów.

To co widać od razu to zmiany w logo.
Biedronka zmieniła nieco wygląd, jest bardziej uśmiechnięta, jej położenie w logotypie zostało poprawione. Napis „Codziennie niskie ceny” został przesunięty do góry. Zmienione logo ma być bardziej nowoczesne, trójwymiarowe i wzbudzające zaufanie.
Różnice pomiędzy starym, a nowym widać od razu:

                                       
                                                                                                         stare logo


                                                                                                        nowe logo


Biedronka jest na pewno bardziej przyjazna i sympatyczna, z kolei hasło łączy się z nazwa sieci.

To co czeka nas bezpośrednio w sklepach to układ produktów, lepiej wyeksponowane będą artykuły świeże: nabiał, warzywa, owoce i pieczywo. Firma podkreśla również, że produkty sprzedawane w Biedronce są świeże, tanie i z Polski. Sieć chce mieć w sumie 3 tysiące sklepów.


Akcja reklamowa „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” trwa od 16 stycznia i obejmuje wszystkie media: telewizję, prasę, radio, internet.
Oto jedna z reklam telewizyjnych promujących odświeżoną markę:


A Wy co sądzicie o nowej Biedronce? :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz