Znajdziesz nas w sieci :)
poniedziałek
Biedronka inwestuje!
Sieć sklepów Biedronka postanowiła zainwestować 2 mld w nową kampanię reklamową, logotyp oraz aranżację wnętrz sklepów.
To co widać od razu to zmiany w logo.
Biedronka zmieniła nieco wygląd, jest bardziej uśmiechnięta, jej położenie w logotypie zostało poprawione. Napis „Codziennie niskie ceny” został przesunięty do góry. Zmienione logo ma być bardziej nowoczesne, trójwymiarowe i wzbudzające zaufanie.
Różnice pomiędzy starym, a nowym widać od razu:
stare logo
nowe logo
Biedronka jest na pewno bardziej przyjazna i sympatyczna, z kolei hasło łączy się z nazwa sieci.
To co czeka nas bezpośrednio w sklepach to układ produktów, lepiej wyeksponowane będą artykuły świeże: nabiał, warzywa, owoce i pieczywo. Firma podkreśla również, że produkty sprzedawane w Biedronce są świeże, tanie i z Polski. Sieć chce mieć w sumie 3 tysiące sklepów.
Akcja reklamowa „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” trwa od 16 stycznia i obejmuje wszystkie media: telewizję, prasę, radio, internet.
Oto jedna z reklam telewizyjnych promujących odświeżoną markę:
A Wy co sądzicie o nowej Biedronce? :-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz